Young person holding american flag in the sky

Geven vanuit de Verenigde Staten

Woon je in de Verenigde Staten en wil je een donatie doen aan University Fund Wageningen om studenten, onderzoekers en ondernemers van Wageningen University & Research (WUR) te steunen? Steun onze activiteiten op een fiscaal gunstige manier door een bijdrage aan de American Friends of Wageningen University bij Myriad USA!

Hoe doneren

Doneer online

Op de webpagina van every.org kun je doneren via creditcard, bankoverschrijving, PayPal, Venmo en vele andere betaalopties. Ook kun je hier een persoonlijke inzamelingsactie starten. Every.org is een van belasting vrijgesteld Amerikaans 501(c)(3) goed doel dat de door jou geschonken fondsen toekent aan het American Friends Fund voor Wageningen Universiteit en gehost wordt bij Myriad USA.

Doneren via cheque:

Voor giften per cheque: Schrijf je cheque op naam van Myriad USA, schrijf “Wageningen University” in het memovak van de cheque en stuur de cheque naar Myriad USA, 551 Fifth Avenue, Suite 2400, New York, NY 10176.

Doneren via

Schenkingen via een bankoverschrijving of om andere soorten eigendommen bij te dragen: Stuur een e-mail naar Myriad USA: info@myriadusa.org of bel (212) 713 7660.

Belastingaftrekbaar

100% van je donatie is aftrekbaar van de belasting voor zover toegestaan door de Amerikaanse wet. Myriad USA een 501(c)(3) publiek goed doel.

Over Myriad USA

Myriad USA (voorheen King Baudouin Foundation United States - KBFUS) biedt donateurs een eenvoudig en efficiënt platform om non-profit initiatieven in het buitenland, zoals University Fund Wageningen, te steunen. Myriad USA brengt de expertise en netwerken van de King Baudouin Foundation United States (KBFUS) en Give2Asia samen, en bouwt voort op hun gedeelde geschiedenis, hun gedeelde overtuiging dat lokale kennis telt, en hun gedeelde doelstelling om de levens van mensen over de hele wereld te verbeteren.