Registratieformulier 25e-jaars reünie op 14 mei 2022 - Online deelname

In 1995 of 1996 ben je begonnen met je studie in Wageningen. In 2020/2021 was het 25 jaar geleden dat je begon met studeren. Om deze mijlpaal te vieren organiseren we een reünie op zaterdag 14 mei 2022. Wil je het plenaire deel van de reünie bijwonen via een livestream? Lees alsjeblieft het onderstaande.

Als (internationale) alumnus/alumna in het buitenland kun je live meekijken met het plenaire programma van de reünie. Aan het volgen van de livestream zijn geen kosten verbonden. Wil je de livestream volgen in plaats van bij ons op de campus aanwezig te zijn? Stuur dan een e-mail naar alumni@wur.nl waarin je je naam, e-mailadres, startjaar, studieprogramma vermeldt. We sturen je dan enkele dagen voor het evenement een e-mail met een link naar de livestream.

Vragen of problemen? Neem contact met ons op en wij helpen je verder!

Deelnemen aan de reünie op de campus

In de gelegenheid om deel te nemen aan de fysieke reünie? Je bent van harte welkom op de campus voor het volledige programma! Vind hier het inschrijfformulier. Op de website kun je zien wie zich al hebben aangemeld en meer informatie vinden over het programma en de excursies. De bijdrage voor de reünie is €60,-. Dit is inclusief lunch, groepsfoto, excursie en borrel. Aan het volgen van de livestream zijn geen kosten verbonden.