Onderwijstype

Instrumenten ontwerpen voor onderzoeksfaciliteiten op school - concrete dingen maken

Wil jij (samen met leerlingen) je eigen onderzoeksinstrumenten bouwen? Kom dan inspiratie opdoen bij de Technical Develeopment Studio van WUR.

Organisator Wageningen Pre-University

wo 11 december 2024 13:00 tot 17:00

Locatie Technical development studio
Prijs € 150,00

Inhoud training

Je krijgt een inkijkje in de keuken van het onderzoek doen en de samenwerking tussen onderzoeker en de technische ontwikkelaars. In de TS studio maken ze apparatuur voor onderzoek en onderwijs die nergens te koop is.

Neem je eigen idee mee en werk dit tijdens deze middag verder uit samen met de andere cursisten en ontvang feedback van de technische staf van de Technical Development Studio.

Meer informatie over deze nascholing volgt

Op de hoogte blijven?

Wil je op de hoogte blijven van al onze nascholingen? Abonneer je gratis op de nieuwsbrief van Wageningen Pre University.