Vormgeven van de toekomst van gezondheid in Nederland en daarbuiten

Kom op 25 juni naar een transformatief evenement gericht op het vormgeven van de toekomst van gezondheid in Nederland en daarbuiten. Het strategisch onderzoeksprogramma Gezond en Veilig Voedselsystemen van WUR, het institute 4 Preventive Health van de alliantie EWUU , het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport en het ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit nodigen u uit om deel te nemen aan een verhelderende discussie over het bevorderen van innovatie in voeding en gezondheid. Ontdek baanbrekend onderzoek en neem deel aan interactieve sessies gericht op het ontwikkelen van bruikbare strategieën. Samen kunnen we de weg vrijmaken voor een gezondere toekomst voor iedereen.

Organisator Wageningen University & Research

di 25 juni 2024 13:00 tot 17:00

Locatie Akoesticum, Ede

Programme

We hebben een middagvullend programma met inspirerende sprekers, workshops en veel mogelijkheid om te netwerken:

Keynotes van Nosheen Hasan Burney, (directie Voeding, Gezondheidsbescherming en Preventie van het ministerie van VWS), en van Wouter Boon (UU) waarin hij ingaat op de Transitie naar meer preventieve gezondheid. Gevolgd door drie workshops waarbij naar gezondheid gekeken wordt vanuit verschillende invalshoeken: Healthy Start – onder leiding van Edith Feskens (WUR), Healthy Living Environment – onder leiding van Marleen Onwezen (WUR), en Sustainable Health & Nutrition – onder leiding van Diederik Esser (WUR)

Schrijf je nu in of bekijk het volledige programma.

Houd er rekening mee dat het aantal plaatsen voor dit evenement beperkt is. Uw inschrijving is definitief na ontvangst van een bevestigingsmail van de organisatoren van dit evenement.