Alumnibijeenkomst

Reünie 25e-jaars - startjaar 1999

In 1999 begon je aan jouw studie in Wageningen en dat is dit jaar alweer 25 jaar geleden! Een mooie mijlpaal om te vieren met een reünie op de Campus. Reserveer zaterdag 2 november in je agenda en zorg dat je er bij bent, samen met je jaargenoten!

Organisator Alumni

za 2 november 2024 13:30 tot 19:00

Locatie Omnia, gebouwnummer 105
Hoge Steeg 2
6708 PH Wageningen
+31 (0)317 - 484 500

Kom jij ook naar de reünie voor startjaar 1999?

Dit jaar is het zo ver: 25 jaar geleden ben jij begonnen met studeren in
Wageningen. Graag nodigen we je hierbij officieel uit voor de reünie van startjaar 1999! Op zaterdag 2 november 2024 ben je van harte uitgenodigd op de Campus in Wageningen voor een gezellig weerzien met jouw jaargenoten. Lees snel verder voor meer informatie.

Deel jouw ideeën met ons!

Heb jij ideeën om van deze reünie een échte 'startjaar 1999 reünie' te maken? Denk aan muzikale jaargenoten, jaargenoten met een bijzonder verhaal of carrière, etc. Deel jouw ideeën gerust via een mail naar alumni@wur.nl.

Programma

13.30 Ontvangst met koffie/thee en lekkers en gelegenheid om jaargenoten te treffen

14.30 Plenair programma met verhalen van jaargenoten en een presentatie door rector magnificus Carolien Kroeze

15.45 Groepsfoto

16.00 Start van de excursies (naar keuze: nostalgische tour of campus tour)

17.30 Borrel

19.00 Einde programma*

*Aansluitend op het programma kan je op eigen gelegenheid naar Restaurant Novum (in het Omnia gebouw) voor een diner. Zie hieronder voor meer informatie.

Aanmelden

Aanmelden voor de reünie kan via de blauwe knop hieronder. Het bedrag voor deelname aan de reünie (inclusief borrel en excursies) is €42,50.

Enkele dagen voor de reünie ontvang je van ons een bevestiging met de laatste informatie.

Praktische details

We heten je graag welkom om 13.30 in Omnia (Wageningen Campus, Gebouw 105, Hoge Steeg 2, 6708 PH Wageningen).

Excursies

Voor het programma-onderdeel excursies kan je kiezen tussen een nostalgische tour door Wageningen of een tour over de campus. Tijdens de nostalgische tour wordt je samen met jouw jaargenoten in een bus naar verschillende locaties in Wageningen gebracht, waar je herinneringen uit jouw studietijd kan ophalen. Tijdens de campus tour krijg je een rondleiding over de huidige campus en hoor je meer over de universiteit en alle gebouwen.

Een derde optie is dat je niet deelneemt aan de excursies. Je kan er dan voor kiezen om in Omnia te blijven of om Wageningen op eigen gelegenheid te ontdekken.

Let op: beide excursies (nostalgische tour en Campus tour) zijn (deels)
buiten en (deels) te voet. Houd hier met je kleding en schoeisel dus rekening mee.

Restaurant Novum

Overweeg je om in een sfeervolle setting deze gezellige dag op de Campus af te sluiten? Bij Restaurant Novum in Omnia staat de keukenbrigade en het bedienend team klaar om je te verwennen.

Culinaire mogelijkheden:

• 3-gangen verrassingsmenu: €38,50 per persoon exclusief drankjes
  • 2-gangen verrassingsmenu: €31,50 per persoon exclusief drankjes

Novum verwijst naar het vernieuwende van ingrediënten, producten en diverse bereidingswijzen op de kaart. Laat je verrassen door de creativiteit van de chef. Maar wees gerust, er kan uiteraard rekening gehouden worden met specifieke dieetwensen en allergieën.

Reserveren kan door een mail te sturen naar welkom@restaurantnovum.nl. Novum ziet je graag op 2 november!